Sunday, May 9, 2010

星期六要返工都okay 丫

政府鼓勵五天工作,現在好多公務員都係返 5 days,而自己竟然由 5 days 工轉o左去做 5.5 days,不過就算係咁,都可以搵到方法自得其樂~

上星期勁咳,都想不起咳o左一星期定二星期……睇o左一次醫生之後,飲o左一支我覺得好好味同埋幾有效o既「海底椰標」,但係可能 d 菌太毒飲o左成支都唔好……前日開始轉飲珮夫人N10,好okay喎,成日只係咳o左兩回,搭車都唔使「攬」頸巾

(其後落o左MK,先後同兩個MK女撞袋!


一兩點時落o左CWB睇營養師,路過步行街見到森美賣樂施米~


經過時代廣場時影低呢張相,好鍾意呢張esp右邊那位女士的姿勢令呢張相更加耐看~


下晝同L去o左踩單車,又冇帶帽、防曬,連褲都要買一條,冇準備之下都可以來回大圍同大埔!~ 但係我呢排踩完車膝頭都有少少不舒服,應該是踩單車加著high heel令膝頭開始碌爆卡,平時真的要好好注意身體狀況,養下生先得


因為支 N10實在太work,完全忘記o左自己咳,夜晚食o左任食韓燒都冇復發!wow!但晨早又咳o左少少……我諗我以為自己好番係錯o既,呢幾日真係要飲食清淡d,之後先可以食熱氣野同雪糕!

但係睇完營養師之後佢話我脂肪比例係正常偏高,好明顯我成個人都係偏低,但某處o既fat 竟然令我變成「偏高」……再係咁落去真係會出事,唉,又一碌爆卡之問題,我的任性亂吃時代似乎已經結束了。

No comments:

Post a Comment