Friday, May 7, 2010

(u)心力交瘁

今日真係心力交瘁,返公司交稿之後出去,去了兩個event,第二個event真係激死,首先我同個pr講過電話,佢仲約左我之後做訪問,等我仲早左少少到,去到佢竟然以為我做緊舊公司(我同佢講過電話),之後我雖然錄左野都諗住做訪問,因為應承o左,點知佢完全無左件事(我同佢講過電話),於是我就諗住做文字訪問,搞到好似我攝位做野咁……結果做完四點先有飯食……食完再返公司交稿。

放工臨時約左友達食飯,真係食乜都唔想諗,爭d食野都無力……其實我有好多稿可以寫,結果我還是寫了上述那個brand的稿,我諗我真係有少少唔識嬲人、不分輕重,希望呢種事情無下次。

No comments:

Post a Comment