Thursday, May 13, 2010

敏感性肥胖

我並唔算係一個易肥易瘦既人,但多野做就一定會肥,除左因為壓力令人肥胖之外,亦一個原因係多野做令人食好多野,而當自己無咁好力o既時候,又會係咁食野,令自己繼續做落去。所以每當有機會都會喪玩黎減壓。

其實工作一開始我有諗過:會吾會唔係咁多野做呢?但做落發現多野做既程度係會做黎做去都做唔完。到最後我想講既係,點樣記低d整同埋整理一百樣做緊既野,成為當務之急。

其實自從對上(不是上一份)份工之後,就算要寫既稿再長,都係一d 容易消化既文,咁其實寫野淺白同率直,係唔需要太多諗頭既,正所謂手到拿來,工作既重點係點安排而唔係工作本身。呢件事當然係一路keep住好好學習,而當下我並唔希望自己工作有成積,因為其實好多野唔係我自己控制的,而我自己只係好好感受工作期間的過程和滿足感。

1 comment:

  1. 我同你調轉,我係越忙越瘦啊,因為根本沒有時間食野 :P

    ReplyDelete