Wednesday, June 8, 2011

無法減肥

自從出黎做野就未瘦過,體重直線上升,身型由好瘦變正常,仲形成了肚腩,我成日都想減咗佢,於是成日都覺得「做吓運動好過冇」,但係,雖然我好努力成日做健康o既活動,例如行下、跑步、踩單車,但肚腩依然o係度。

前幾個月因工作關係,去咗 mylene(幫鄭欣宜減肥出名o個個)度聽佢意見,佢講(大意節錄):你o既身型係生活習慣引起,無得減,除非你轉行啦。

之後近來我都繼續努力,但無乜改善,今日又想起 mylene 幾個月前o既說話,可能真係智理明言。


尋日開了 android app :cardio trainer 踩單車,踩了 8 k ,身水身汗先減得 百幾卡(四個桃……)

心都灰埋,運動就當睇下風景,玩下好了。

3 comments:

  1. 唉~~~踩完8KM,連碗豆腐花都減唔到~~

    ReplyDelete
  2. 「你o既身型係生活習慣引起,無得減,除非你轉行啦。」
    不能不能同意更多...

    呢間野咁都講得出...唔通做呢行就註定要肥嗎?-_-
    同埋..係人都有肚腩的 睇下大定細 ..

    f

    ReplyDelete
  3. 可try try 打泰拳, 好work. 現在很多OL 也愛玩.

    ReplyDelete