Tuesday, June 14, 2011

番工o既價值

經常都思考「番工o既價值」呢個問題。番工好大程度都係搵啖食啦,而呢行人工一般,好多時大家就會話「番工係為咗滿足感」,而諗深一層(或膚淺地),其實番工係比個位置自己,有個 occupation,等人地唔覺得自己係一個閒人。

好多時,番工o既價值呢個問題都會出現,例如畀老細 challenge 時、營營役役唔知自己做緊乜時,呢d 時候,自己番工o既意義就會動搖,會好唔想番工、好想放假、想到極端者甚至會想另某高就,甚至唞下,總之會放棄。

番工其實都係做d 自己認同,而又得到人哋認同o既野。對我來講,以前可能係寫好一隻稿,近一兩年,心態上有 d 改變,因為工作性質好多時都唔係寫稿,現在只係單純想做好一 d 事,有時並非想有甚麼 achievement 或者攞綵甚麼,我心目中係「用最聰明的方法令事情變好」,這「好」好似有點虛幻,如果用另一 d 字形容,可能係「順」、或者「靚」呢d意思,但「好」或「順」或「靚」也是最難達到。其實到頭來,有時做人 aggressive 、有火,比起我這單純追求「好」的確比較好,這方面我就要向年輕同事學習,哈哈。

1 comment:

  1. 我今日都諗咗同呢條題類似的問題好耐....工作在我的生命中,價值是甚麼?

    很好很值得反思的題。

    ReplyDelete