Wednesday, April 18, 2012

social networking apps

搭車無聊時常玩一些social networking 的apps,例如skout、sayhi、line、tagged... 本來都有興趣聊聊,但次次都畀人問 age sex location,同icq年代一樣,仲多一樣就係問你番咩工。半點趣味都沒有。恕我膚淺,我真係以貌取人,望住o個d人真係無心機同佢地傾偈,忍唔住寸嘴,跟住愈玩愈忟憎,嚴格來說已不算玩了,因為無enjoy個過程,何苦?我想我好快寧願睇散文小說都不會再玩下去。

孤獨,有時都會想約朋友吃飯聊天,內容都是講我跟那些男士們如何地擦身而過。其他家庭飯局已經不想去。朋友聊聊是可以的,但我忌諱與男士們單獨約會,尤其係結咗婚o個d,我唔想成日見,唔知為乜,反正不是為了我好。

有些事想開始做,但我心散結果等到夜闌人靜才開始,結果時間太晚還是準備睡覺好了。仲有,朋友提我仲有兩個月就生日了,究竟我的青春去了哪裡?我都不太清楚。我想我這十年大部分時間就在怕失掉工作的誠惶誠恐中度過,到後來發現一個小女人不是有錢就能安心,不過當發現時晃眼已十年喇。

2 comments: