Tuesday, June 10, 2008

再見牛下



今日同爆去左牛下影相。牛下已經拆左一半,相信呢一半亦好快會拆。連埋裕民坊,我最熟識既觀塘景觀好快消失。由第一份工我己經係牛頭角返工,之後斷斷續續差不多3年都係呢頭,加上苗表弟都係住附近,所以除左我屋企之外對呢區特別有感情。

記得第一份工返左唔夠兩日,同事就帶左我去牛下度食晏,食左乜野真係唔記得,只係記得當時有間報館打黎問我係咪搵左工,我話係 :p 可能就係因為ject左呢個offer,所以先至「有今日」!!!

雨個人花左一個下晝洗左八座同九座,今日係假期,留係屋企最多除左小朋友就係老人家。爆話小朋友雖然窮,但係佢地都好開心,同知足,我地更加不要成日自怨自艾。佢地畀我感覺好真同埋互相愛護,而且好有禮貌有家教,唔似出面d畀人縱壞以為自己大晒又老積的小朋友。希望佢地唔會因為屋企錢唔多而無自信,繼續開心快樂咁生活。

5 comments:

  1. 哈哈,原來你的第一份工就係同我做同事 XD

    ReplyDelete
  2. 個度好多人都第一份工架,起碼一半!

    ReplyDelete
  3. 有冇多些相看看呀
    我都想來影下靚女相呢

    ReplyDelete
  4. D相貼晒上facebook la

    ReplyDelete
  5. 你張相好靚呀!我咁耐都無入過牛下村.

    我細個係觀塘及秀茂坪長大.有點懷念8層的公屋.

    ReplyDelete