Wednesday, June 18, 2008

沒想過出走

這幾天因為有backup返以前既野,所以有機會睇返自己以前影既相同job,發現原來係「jobize」自己轉變都好大,我應該講算係幾大進步,哈哈哈!但係好多時能力唔係好重要,機遇先係最重要,而能夠令自己有更多機遇就係一種最好既能力,但自問呢方面能力實在不足。

除左job仲有一d平時影既相有backup。相對於blog入面既字,相就更加直接易明喇,睇到d相就即時會記返起自己做過d乜,最珍重邊幾個friends等……不過都係唔開心既多。

好多人叫我出外走走,我開頭覺得無呢個需要,但係漸漸我想法又有少少改變,如果去一個陌生、無人認識我既地方抖一抖,應該可以refresh一下自己。但係呢一刻我對於一個人旅行,以及同其他人旅行都已經失去信心,多重打擊之下,真係唔想去旅行lor……

呢一刻真係好多野都唔想,但係無野想。原諒我亦無能自已地係呢一刻發出左點點負能量。

No comments:

Post a Comment