Sunday, June 29, 2008

浪擲青春

近兩日我非常沉迷打機,最近發現係http://www.hangame.co.jp/呢個網站。勁多靚到爆炸既小遊戲,但係唔識日文就真係唔識玩,我就only識玩砌磗game同「麻將3」,畀大家睇下個介面(按圖放大):



嘩!靚到!請大家留意,呢個game係打日式麻雀既,唔好當港式或者台灣牌咁打。不過仲有樣野勁屈機,大家留意下我個公仔(左下角),著住件好似底衫既衛衣同埋寶藍色裙,真係梁到呢……如果想擺脫呢個look,好似右上角個哥仔咁,就要畀錢囉!!一件咁既野都要around 300 yen,仲要帽、上身、下身衫係分開既,買晒起碼要成舊水hkd!如果加埋背景仲要另計!其實大陸既QQ亦都已經用左呢條橋,d衫仲要有nike、銳步個d,e家分分鐘佐丹奴都有!不過我已經無q好耐,唔係太清楚。

其實打機真係純kill time……我見d雀友個個都咁上下,rank 1、2、3、4既比例都好平均,就知個program會auto adjust啦!當你亂打左幾鋪輸晒佢就會醒d靚牌畀你……當年打yahoo港式麻將都係咁之嘛。

係時候醒喇!半夜三更係msn見到juju,佢將全副精神灌注係鑽研廚藝同埋照顧「犬兒」之上,比我充實好多-_-,佢提起想開多個yahoo blog寫fashion同埋食(即係公司blog復活版啦!:p)搞到我都好想經營返一個正經既blog,所以開左個poll,希望大家畀d意見在下啦!無言感激!

No comments:

Post a Comment