Sunday, June 15, 2008

生日會 + 購物樂

尋日去左梁宅度玩,本來係鍾姑娘正日生日,但佢又冇出現,結果變左我的生日會 :p 希望鍾姑娘佢快d蒲頭喇。

言歸正傳,生日會入面,食左好浮既超級大蛋糕,上面有假飽魚、假帶子、假魚翅同埋真金箔!好矜貴!跟住又收到梁太送既花花,同埋玩左遊戲,食左詩詩主理既住家飯,係一個非常溫馨既b day party!多謝大家!~切蛋糕切左兩次,第一次係扮既,因為配合爆要早返屋企,第二次係真,有吹蠟燭同埋許願,年年的願望多多少少有d唔同,希望今年願望可以成真!

今次係第一次去訪梁宅,見到佢地一家人住左新屋之後,感覺好似大左3、4倍,真係好開心!我地幾個人過夜之後,我同詩詩第二日下午繼續shopping,我買左好多野,好想寫係呢度show一下:

Timberland行山鞋(約7折)
le saunda金色圓頭矮跟鞋(約6折)
Baby Jane湖水綠色人字拖(2折)
izzue黃、白格仔繡花圖案背心(1折!)
海底椰標止咳露(好咳……閒到病左!)
Dove 新味(橙 + 香茅味)沐浴露(200ml試用裝)

買左大約$1,000,已經等於幾日人工喇!好多都係鞋,因為我實在太鍾意買鞋喇,不過我覺得我買鞋的能力已經提升,會買d襟興同埋大路,又會岩著的款式(以前經常買細size,同埋買懶得意的款,之後少著)近來仲鍾情人字拖,好在人字拖一d都唔貴!前幾日都無買乜野(買了日用品),又少出街,心諗如果想繼續開心買野,要快d搵返份工先得喇!

No comments:

Post a Comment