Monday, June 23, 2008

變菇

今日我去左洗牙同埋剪髮。洗牙係yokki介紹,因為好幾年都無洗過,所以想洗下。牙醫話我d牙都幾乾淨,冇爛牙;只係有幾隻大牙唔知點解崩左,要好好保護,唔係worst case就係要戴牙套!:o

跟住我隨意走左入一間髮型屋度剪頭髮,髮型師話我頭髮咁少唔可以剪碎,同我剪咗個草菇頭,佢話感覺可愛d,其實佢可能唔知我年紀都唔細喇……不過菇頭都剪咗,我都幾鍾意,夜晚仲特登買左個新風筒黎吹草菇頭,哈哈哈!

草菇頭最難就係唔分界!


我影咋,無買黎飲。


自拍與爆


我的殘爆手電


爆 V


今日又玩tune相,開頭幾張都重手咗,跟住唯有跟落去啦。d相tune光左之後好多noise,同埋唔似人地咁有少少螢光的感覺……其實如果唔要原色,想tune靚張相都唔易呢!

2 comments:

  1. 你個新髮型令我回想小學時的你……

    ReplyDelete
  2. 吾講唔覺,講開又好覺!

    ReplyDelete