Tuesday, June 17, 2008

重新整理

呢幾日比較空閒,但可能因為咖啡茶無飲,加上日夜癲倒關係,竟然惹上咳。我心諗,咁多時間抖,竟然病。再諗,咁多時間留係屋企,屋企真係太混亂,咁污漕,唔病至奇啦。

不過怪其他人都無用,做好自己先講。尤其係前幾日去左梁宅一行,覺得一間屋既氣氛係需要努力去打造既。之前成日返工,根本無時間同心機整d野,屋企最多雜物既人,一定係我。美容產品、衫、書信單據、雜誌、鞋等等,統統都係元兇,搞到屋企連一個用來瞓覺既地方都不如。

之前純hea左幾日,今日終於有少少作為。除左執野,又將07年開始d圖片燒碟。發現原來自己為左寫個公司blog,影左好多對自己無意思既無謂相,另外都係一d同朋友一齊聚會既照片。就係咁簡簡單單咁總結左呢一年以來做過既野,唔算精彩,okay啦。雖然當中有好多遺憾,特別係同朋友之間方面,但係都要嘗試接受。


貼一張係我desktop入面既snap,係前排我買零食返公司食時發現的。雖然我今日感慨的不是兒女私情,但是這篇漫畫有一種「往事如煙」的感覺,可以呼應到我今日的心情。(按圖放大)

No comments:

Post a Comment