Wednesday, July 16, 2008

080715

* 今天晚上8-9時對眼很乾,原來我對電腦12+小時 / 日,很傷
* 今晚10-12時nose很癢,不知是「恆河」下太多味精還是對狗狗敏感
* 今天特別覺得狗狗們可愛
* 連續兩天吃得太飽
* 這幾天喝太多汽水,喝到壞牙、喝到上癮
* 今天約樺榭菲力柏契同事吃飯,雙子友X3=6子++
* 本來想做的事還沒做
* 古惑仔太多人玩,常常hang。我買了兩件防具都suddently disappeared, 勁屈機,超無奈

這幾天在讀:健吾收音機(健吾)、心震故事(?)
昨天買了:你們(馬家輝)

* 我需要多一點common sense

2 comments:

  1. 哇!你一日對電腦十幾時都唔算少野做啦。做乜鬼仲想令眼睛負荷過太呢?
    多d 休息,同埋去下效外望遠景都會令眼睛放鬆同埋健康d架! (6_6)<--好精靈

    ReplyDelete
  2. 係因為我放左工都好鍾意上網ga.........

    我都好鍾意戶外活動,但唔會一個人去架嘛,所以好多時又係留係屋企上網 -_0

    ReplyDelete