Tuesday, July 1, 2008

bon生日@泰式食

這天出席了bon生日飯局@金百利的泰式食,場地都ok好坐,不會太迫(聽聞金百利的食肆都很擠~),於我而然地方坐得好,同好朋友一齊已好足夠,食物反而次要,不過呢一餐食的野都ok,每人只食了60多元!我的最愛係蛋包炒米粉 w. 蝦,令我好miss泰呀!

前幾天買了生日禮物給bon,呢幾日都好想送,今日終於都送到,係佢好鍾意撫摸的毛巾質地睡衣!而bon亦好喜歡呢份gift,paul更加即席試穿了!哈哈哈!在食肆內穿女裝睡衣喎!笑死我地 :P

聽日係public holiday,過埋聽日,因為summer holiday既關係,就會冇public holiday ga la!大家都好感慨……聽日睇個勢會落雨,加上大家都為左工作既事好擔心或仲開OT,冇人想去影相……我諗我都係會留返係屋企執野。

6月30,2008的上半年正式結束了,下半年要非常努力,追回上半年的缺失。

No comments:

Post a Comment