Tuesday, July 29, 2008

傷心的眼睛

前日開始覺得隻眼好濛,睇唔清楚d野,望得個mon耐都覺得暈暈地……但係我都要堅持打埋呢篇blog,因為真係好傷心。

今日開始,隻眼已經濛到災難性既地步(另一隻眼弱視,已經無眼睇),咁我又唔知自己咩事(斷估都係之前冇野做條條fing個時上網太多,睇壞左隻眼……),於是走去平時配眼鏡既愛視美眼鏡康怡店諗住畀佢望下我隻眼。

點知一去到個職員就「描」我,跟住話:「你對眼鏡邊度配!」我話:「呢度囉!」跟住叫另一個職員check返我record,係咁e搵部手提驗眼機幫我驗下度數就話:「你深左50度乍喎。」跟住又話:「你e家副con戴左成日係唔準架,你星期六、日放假,一早起身戴眼鏡黎再驗先準。」跟住就走左。

我好唔開心係因為佢第一下「描」我,覺得我混吉,我懷疑自己已經幫襯左廿年(15歲戴con都係度配,之前戴眼鏡都係呢度配-_-),以前因為我近視深,半年至一年就會返去check con,視光師alex記得我個名(唔使叫其他人check record!),然後會除con,滴曬藥水好仔細咁幫我檢查眼睛同埋度數,之後如果對con仲可以繼續戴會叫我年尾先再去換。諗起以前咁好既視光師,就覺得自己好慘,e家其實我係睇唔清楚自己打緊咩字,可能有好多字打錯左都唔知……

我聽日都係諗住唔會帶con返工,下晝可能去睇醫生……可能我戴con quota已經用晒,之後要戴番眼鏡……我唔想戴番眼鏡,好樣衰……唉,e家就算戴眼鏡都睇唔清楚la,咁我番工都要靠對眼睇野gama。希望我早日康復(哭)

5 comments:

  1. 眼睛是靈魂之窗,要好好保護,重埋唔好咁干物就咩野都冇 :P

    ReplyDelete
  2. Juju: 干物到眼都dry埋,以後都唔敢喇……

    po:我今朝會去睇醫生,謝謝你呢 :p

    ReplyDelete
  3. 如果隻眼唔舒服就唔好帶con 啦, 唔好貪靚!! 你隻眼咁大, 就算帶左眼鏡都一樣咁靚!! (唔似我, 眼細,帶左眼鏡仲更加細 :p)

    眼好緊要架, 真係要好好保護!

    希望你快d無事啦!

    Ca

    ReplyDelete
  4. ca: 我戴左眼鏡對眼係勁細的!

    ReplyDelete