Tuesday, November 3, 2009

公主與藍血人

今日好朋友無啦啦打黎傾偈,有不開心想找人講下。講開佢話細個成日唔畀出街玩,成日留係屋企讀書,深閨獨處,久而久之就成為了公主,公主要優雅的禮儀,極度愛美。

自從十多年前開始,我發現 一個人如何逃避都好,其性格與價值觀都受其家庭環境影響,之後我常常同自己講,不要企圖好扭曲自己或別人,因為根本係無可能,學會體諒和接受,或者疏遠。好朋友跟我說小時候的故事,我就想,路就是這麼走了,所以現在就在這裡,這就是命。最後公主宣佈恢復我治喪委員會主席的職銜。

我愕然,說希望先死,不用煩。之後講到死了不知如何處理,我說,到時就識,每人都是死一次,無得唔識,正如無人唔識結婚唔識生仔,去到一個位,家人真的離開了又無人無物,事情就要解決,最後都要搞掂。公主說,從來沒想過會搞得掂,是以,公主是公主不是凡人。

我是凡人,平凡不過的凡人,也不是藍血人。

看了這篇blog,可能都feel到我今日心情一般,希望聽日順心點。

2 comments:

  1. 都係句:意志改變命運,命運不改變,只係意志不堅定。

    ReplyDelete
  2. 你咁諗都幾正面,但我就不會咁睇得起自己啦,人是很容易重複自己的。

    ReplyDelete