Saturday, November 28, 2009

金禧晚宴圓滿舉行(click題進入facebook圖片集)

今日特登請一日假去參加校友會金禧晚宴籌備工作!其實我只係讀左好短時間,一班校友都係校友會之後先深入咁認識!o係校友會入面,體現到大家對同學、對學校o既愛。

我自己雖然只係讀o左好短時間,但呢兩年可能係我成世人最努力讀書o既時間!好多謝學校畀呢個機會我,同埋識o左一班咁好o既同學仔!雖然e家o既佛教黃鳳翎唔係band 1學校,但係同學仔好乖,好努力讀書架!(校長話齋:家長揀黃鳳翎係貪圖我地既校風,hahaha~)

第一時間upload左d相s,大家得閒去睇下啦!十年功夫,工成身退,呢段日子,永遠不會忘記,衷心感激,非常慶幸~

No comments:

Post a Comment