Wednesday, September 8, 2010

新朋舊友

早上去了冒險樂園 event,玩了碰碰車、換了一支可樂和用了幾十個代幣「擲彩虹」,得到 4 包芝士圈、一包 BB 維他奶和一個 ruru 公仔。

呢個就係新朋友 ruru,仲有 鴨太送畀我 o既馬交手信。


晚上同友達 b 吃飯。同友達 b 已經識咗 10 年,我同佢都先後做過 copywriting 同埋 .com 既工,然後我地回想番,當年有幾多同事仲做緊呢行呢?真係一隻手都數得晒。究竟係自已選擇定身不由己?完全解釋唔到囉。

得到 ruru 之後真係好鍾意佢,希望佢代替稀珍成為我最好既朋友。雖然稀珍最後都無機會番黎,但我都希望佢o係另一個世界過住幸福快樂既生活啦。

2 comments: