Wednesday, September 15, 2010

人間正能量

今日又晏左番工,但好事係我可以在之前一日出稿,呢幾日的新稿都可以準時 9 點 update,都算進步。

好想工作做得 smooth d ,需要努力,另外好想做番以前o個種,覺得著得靚去 event 係工作一部份的感覺,但唔知係咪化妝打扮興趣同年齡成反比,hea。

同鄰居在屋企樓下吹水,每人生活都有煩惱,雖然我幫不到佢,希望佢快d 解決。

在網上認識了一個新的友達,佢話是看我 speed dating 的文找到我的網……通常呢個話題囉出來講,都好多人有興趣聽 -.-

太夜了,都是不要再寫了。我希望多 d 去街睇戲或者睇書,感受下人間的正能量,灰太耐會乞人憎 :(

1 comment: