Sunday, September 26, 2010

寧靜的一天

今日起身已中午,家人已經出左去飲茶,打打下機好想食麥皮,於是走去整黎食。

打開包麥皮時發現隻貓喵喵叫,䏲下佢個貓兜得番幾粒食剩的飯,佢叫得非常之慘,但我不知佢 d 貓飯是點煮出黎,又不想開罐罐頭咁益佢。於是我麥皮旁邊找到一包貓糧,應該是阿妹買畀佢吃的,我倒了 20 零 30 粒出黎,然後將佢個兜放係窗口附近(因為唔想佢阻住我整野食),佢乜都唔理係咁食(好似前世未食過野咁款),我未煮起 d 麥皮佢已經將 d 貓糧食晒。到我整起 d 麥皮佢已經番左去自己張凳度瞓覺。

平時都唔見佢食貓糧,又以為咁硬既野佢會唔鍾意食,我估佢一定好肚餓定喇。

No comments:

Post a Comment