Saturday, September 18, 2010

thread man

做左一個月,終於都入直路,和同事 r 相約去銅鑼灣睇戲,睇戲之前食個飯:

寫緊情欲短訊,個樣勁 lum


巧多野食,全部都巧巧食!~


呢個女人好容易滿足,睇佢食「海草陽春麵」都咁開心就知啦!~


飯後和 r 一起去逛 c!tysuper,這是 r 送給我的「女僕貼紙」,d 貼紙可以貼來貼去換 look


呢張就係我送畀 r 的野性美女貼紙,呢個女人會著豹紋衫,冇我那個女僕咁純情!~


入到戲院坐低,忍唔住犯禁影了這張相……

我唔歧視男人脫髮,唔歧視人戴帽溝女,但唔好戴住頂咁高咁硬既帽睇戲囉,失禮死人喇 -.-

插曲:
睇戲之前遇到友達 m,在 c!tysuper 買中秋送禮佳品,我見到佢就揮手,佢笑笑口話:「唉好煩。」之後唔理我繼續買水晶梨……後尾我地準備去睇戲又撞到佢,佢又笑笑口話:「唉好重!」之後走左去。同事 r 話佢好搞笑喎,wakaka,我話,乜都嫌三嫌四的口吻,咪你地d 天蠍座囉,wakakaka!

ps. 多謝鴨伉儷送我的 LCD 芒!
pps. 祝鴨小姐生日快樂!!

6 comments:

  1. 看見相片還以為你同同事做Interview呢

    ReplyDelete
  2. 你估雜誌 a 咩,不做o個d 啦

    ReplyDelete
  3. 唔似interview嘛,o的相咁搞笑同無聊...

    ReplyDelete
  4. 頂多似「城市驚喜」 :p

    ReplyDelete
  5. 如果係「驚喜」就好,唔使自己搵人陪睇戲啦!

    ReplyDelete
  6. 希望光纖另一端o既「佢」可以感應得到!

    ReplyDelete