Saturday, September 4, 2010

請客吃飯的潛台詞

某在 speed dating 認識的友達最近在追求一名女子,佢問我人地畀佢埋單是不是代表有機……有時我真是不明d 男仔諗乜,有d 男仔好鍾意請食飯,我覺得一個女仔畀個男仔請食飯完全唔代表d 乜,只代表個男人有錢或者代表個女仔港女唔鍾意畀錢而已。重點反而是個女仔肯同佢單獨約會,所以我認為友達是有機會的。

如果要我同一個唔鍾意又疑似有意的男人吃飯,吃兩次都嫌多啦。

我和友達都同意,在人山人海入面識到一個投契人真是好難的,聽到人地追緊女仔自己都有親力其境的感覺,好鬼 sweet ,希望友達水到渠成啦。

中秋節快到了,前幾天在公司附近商場見到我心愛的兔公仔出現:

好大隻 miffy 令不少小朋友駐足觀賞


細細隻 miffy 在商場內供人拍照留念之用

No comments:

Post a Comment