Monday, September 27, 2010

中意坊

今日同鴨生鴨太去左鯉景灣 o既「中意坊」,雖然我住附近,行路都去得到,但是我是第一次去:


為於鯉景灣o既「中意坊」。


咖喱椰菜豬扒無花果,好味!


紅酒蕃茄牛尾,好夠酒味,但牛不夠腍。


ruru 鍾意食o既魚子醬蒸蛋。


炒西蘭花


白酒一支。


專程由巴黎帶番香港的 dessert wine 一支。


鮮味的豆鼓蒸魚,很新鮮,連魚肚都可以吃掉!


甜品有好多選擇,揀唔啱仲有中式甜湯。


我地點了的甜品,ruru 隔籬的武林聖火(cream + 脆筒 + 脆脆碎 + 阿華田餡)同埋前面的士多啤梨布甸 + 木糠布甸 + 百力滋,就是我吃掉的。


老闆送畀我地送酒的芝士梳打餅,d 芝士好濃好「臭」的,wakaka
隔籬檯都係飲酒, 4 人飲了 4 支,我地輸咗,wakaka。




網誌轉了新的 setting,不好用,d 圖走晒位,caption 又細 -.- ,希望快d modify,不然話我老土都要嘆句「新不如舊」!

No comments:

Post a Comment