Sunday, September 26, 2010

超地獄!衛奕信徑第一段

前幾日同 ms big 講開話不如一齊行山,於是好豪地話一個月行一次,今日就開始實行。我買左本書叫「香港遠足全攻略」,諗住由 d 近 o既同埋易行o既開始行,見到行黃泥埔至赤柱係最方便(因為可以在銅鑼灣上巴士)於是就揀o左呢條 route。

 點知一開始行就遇到困難,因為我未用過呢本書,第一次睇就落錯車……之後當機立斷o既 ms big 就決定搭的士去起點,要搭成 50 幾蚊先去到起點。個度有水上單車踩,但我地就無去睇。

原來我地行既係衛奕信徑第一段(逆行) ,首先行上紫羅蘭山,一上山就有靚景,見到 IFC 同埋 ICC:

個山真係好多紫羅蘭,好靚!


過左紫羅蘭山,以為行完,原來先至係啱啱開始……孖崗山兩個山頂都要上落上落,從來未試過上咁多樓梯(據聞共 1400 級!)好在呢日天陰大風,如果唔係一定中暑!


行極都唔見頂(此相已 tune 色),最後好辛苦地行了三個幾鐘行完(d 書同網址寫 2 小時 / 2 小時 15 分鐘)

好辛苦,但都幾有滿足感,希望好快可以再去行山!

7 comments:

  1. 一直都好想行山,可惜我的朋友,一係行山專家,同佢行,怕畀佢地等。另一班就完全唔行,結果有幾次都係自己一支公,所以行親都只係馬路邊,有事都可以搵人相救。

    ReplyDelete
  2. 你的相是專登整到正方形,還是一影就係?幾特別...
    是一個ICON...

    f

    ReplyDelete
  3. 地通拿:我估 d 專家都唔怕帶埋你行,條件是你聽佢地 up 野,wakaka!下次行山約埋你?

    f : 是專登整的,因為我見人地 d 保麗來 d frame 好靚,前排去一個發佈會有個化妝師佢係好鍾意正方形,我又想試下。其實我幾歲個時影 d 相都係正方形的啊……你知不知點解現在 d 相是 4:3 ?

    ReplyDelete
  4. 我諗以前的相是即影即有相機吧。我細個的即都是4:3,但即影即有的就係正方形 ....正方形其實很好,至少分到係影片/相片,現在片/相太混合...

    f

    ReplyDelete
  5. no la 以前個d 菲林相都係正方形,圓角的,唔知 126 定 127 mm 負片...

    ReplyDelete