Wednesday, April 13, 2011

深夜雜記

近日比平時夜瞓但亦比平時早醒,長此下去非常不健康。

近日常常無 plan,就連放假都無想過去邊度玩,長此下去也不是辦法!

近日比平時多野做!但都要好好整理一下自己,如物理上,整理檯面。

近日習慣了日日化妝,感覺還 okay。

近日換了新電話後,如之前新入手 iPhone 一樣機不離手,一個星期已經用了 3 分 1 個 plan,按比例推算下去會爆 plan,所以預告大家月尾打後 WhatsApp 我無人覆,好正常,因為可能 Disable 了 3G。
菜心。

跌了電話之後一日,我真心無心情食野,結果只吃得下一棵菜,其實是健康的。那天之後,本來想出一部勁過 iPhone 4 的 Andriod 電話,一直踩單車一直想……後來我改變了主意,清晰的是我知道 iPhone 好快 upgrade ,唔想o係呢個 moment 再出 iPhone;其二係唔想匆匆決定買一部高階機,於是入手了非常抵玩的 Samsung Galaxy Mini ,雖然是迷你體驗版,都有 Android 2.2,好多 Apps 都可以用到。我最開心是白色機身,超感動的,但後來我發現,大部分的手機壁紙都是襯黑機身的,白色機身也配得 okay,但稱不上好看。

Android 機的 Apps 雖然較少,但 template 相較 iPhone 非常 flexible,只要設定 destop 和 壁紙已經好私人化,而 iPhone 的 template standard,人人一式一樣,想表達自我要靠個殼,而 iPhone 殼更加畀我現在用的殼貴 100 - 200 巴仙(同質量產品比較)

這個星期有好些工作要完成,下星期會有好多假期,假期怎麼花?有點想找朋友一起番大陸走一趟呢……

7 comments:

  1. 好多人都係當 iPhone 係遊戲機,有乜好用?呵呵。

    ReplyDelete
  2. 這星期工作都好急好煩,最好笑是隔鄰的同事就好輕鬆...都無發,我的工作是她分配的。也影響了點點心情,其中一天改野改了不少。不過睇完你個Blog心情都上返DD。哈

    好怕因工作影響了生活,健康等。

    ReplyDelete
  3. 其實呢, 我的blog 連結去你到, 咁你一update就會出, 但係呢, 唔知點解仲係 2008 sue's blog, 我想番番做 sue's blog 要點做架?

    ReplyDelete
  4. 噢, 跌電話係好煩的...希望你快點換返個新的

    ReplyDelete
  5. 地通拿:iPhone 有佢好處,就算電腦白痴都好易上手呢!
    小丁:我已換了新電話,呵呵!好玩!你 delete 左我條 link 再 add 番?我自己在家 bookmark 自己個 blog 都是寫 2008 sue's blog ,wakaka

    ReplyDelete
  6. 其實Iphone唔勁但夠實淨。睇呢篇BLOG好似睇緊報紙IT版,掂呀...

    好多TERM唔係個個知咩來的...

    而家興上門教人用IPHONE....賺闊太錢的另一途徑。

    我已不用IPHONE了,轉用IPOD + galaxy tab.......
    f.....

    ReplyDelete
  7. dear f,
    你講d term,我覺是 iphone 簡單d ,唔知同 samsung 係韓國人有無關呢……

    做報紙寫短文不用咁深入啦,可能我都做得喎,wakaka,我現在 d 野都係日日清,個人諗野簡單好多,你講實淨我都好同意,我 touch我部機個 screen 呢,有 d feel 到模到下面的 sensor,有 d 凹凸咁啊,好耐無見你啊,miss u ,hahaha

    ReplyDelete