Friday, April 22, 2011

大陸乞兒入侵 CBD

前兩日因公事都經過中環天星碼頭附近,坐巴士在環球中心附近落車行去 watermark,發現短短一條天橋,「放」咗 5 個乞兒,無手無腳、無樣無眼、甩頭甩臂、阿媽帶住個仔,咩款都有,仲有一個街頭賣藝,貼張紙出黎寫住唔知咩愛,個「愛」字係無左個心,好明顯成班大陸人。

幾個月前去北京,在地鐵站見到「大種乞兒」,廿幾歲有手有腳,拖住個七八十歲老女人叩響頭乞錢,隔離瞓係度那個,又係壯年人,除咗條褲露出屁股,露出一個拳頭咁大的洞,皮開肉爛,這畫面令我不安好一陣子……我問北京朋友,點解通街 d 咁o既人,佢話好多人爭人錢,畀人打成咁,咪放係條街度乞錢囉,說來也是稀疏平常。

老實講,呢d 乞兒都唔係第一次見,當年在羅湖過深圳,見到商場一堆乞兒在地上爬下爬下,心有餘悸,覺得呢d 人影響市容。之後呢d 乞兒竟然殺入香港,mk o個頭已經見唔少,今時今日,呢種「風景」竟然殺入 HK CBD,一條橋五、六個乞兒,警察又唔拉、食環署又唔拉,無人理,反而有人在合法地點做行為藝術,o靚妹通街噴畫,又出動便依警察監視,呢個究竟咩世界?真是無眼睇。

最火滾係市民一樣愚昧無知,在天橋上行下行下,竟然有男子畀錢個無手無腳的乞兒,我牛咁眼啤佢,佢仲表現出 一 臉 自 豪!想起他那得戚樣真是火都黎!呢d 人我不知是受甚麼教育的,不熟悉國情的外國人,好心做壞事情有可原,但我沒想到本市的人民素質竟如可以低到如斯地步……你真的覺得那乞兒是自己爬上天橋乞錢的嗎?你畀幾錢呢d 乞兒,佢真的可以有飯食,有地方住嗎?真是不知所謂。

我把事情告訴友達 f,他說,你見到帶著孩子的乞兒,最好拍張照片,放上微博群組,那可能是被拐帶的兒童,有好幾個小孩就是靠這個方法,回到媽咪身邊。

這事情多可悲。我們的感情都非常珍貴的吧,希望大家在畀錢乞兒之前,好好三思,不要被無恥的人濫用自己的同情心,安慰自己傷害別人。

No comments:

Post a Comment