Saturday, April 30, 2011

終於放假了

近來夜靜,聽到自己打字的聲音特別爽快,可能因為自己真的定期打好多稿,日子有功,打得特快。不過講到打字字數多,一定不及在雜誌 A 的時候,那時的稿量多,而且熬夜時間多,打到手指都痛。現在相比起來,「字數」真是小兒科。

說回來,除了「日日一隻稿」之外,平時做的庶務特多,例如資料整理、裁相、剪片、錄像。想講講自己錄像經歷,今個星期番四日工,二日包含了錄像的環節,錄到星期四,隻手竟然開始痛,友達 c 話齋,咁錄法真係遲早「網球手」(我也不知是甚麼),總之勞損…… 之後可能好似之前份工咁,要買番隻腳架(但揹住出街好樣衰),或者索性錄少 d……其實平均錄了十分鐘,剪一兩粒鐘,剪出黎只有一分鐘……近來因為公司話 d 錄像要轉去 iPhone 版,因下載速度問題「最好一分鐘以內」的片比較恰當,我覺得一個人專注能力有限,但另一面睇,d 片要多到好似蘋果動新聞咁多,先可以一分鐘一條片又咁覺精采(即是無可能啦)

錄像真是「工人」型工作,又不知從何入手,需要技術又多,而做出黎又好難得到別人嘗識(因為只有清不清,沒有創作性質可言)又講番以前我實在無想過自己會在工作時需要錄像的工作,而且最憎睇人用 dv 錄野,因為又震又 fing,睇到頭暈想嘔,但現在即使是 dv,質素都非常之好。

整個星期都是網站、錄像、iPhone App,另外還有雜誌的稿,雖然只有四個工作天,做過的事比平時一個星期更多,而最吊詭是我比平時早番晏放,連續兩日做了十個鐘。

和友達 A 說,做人要「分散投資」,不能太沉迷工作,但又好似「話人者是」,或者很多事情都顯得太值得逃避,唯有工作能夠帶來「自我感覺良好」的滿足感吧。

2 comments:

  1. Velbon出好多細的腳仔, 這是其中一款.
    http://youtu.be/AGE-A_Zl-BM
    我用的是另一款, 最細的時候和一支水差不多大少, 不過都有成8xxg.

    我將會買套剪片軟件,其中一個新功能就是Stabilizer。
    http://tv.adobe.com/watch/after-effects-cs55-new-creative-techniques/ae-cs55-warp-stabilizer-instant-gratification/

    ReplyDelete
  2. 其實剪片最大問題是成日輕機……另外我想補充一點就是自己覺得剪野搞好多野以為自己好勁,但其實現在 d 妹豬個個都識整仲整得好靚囉

    ReplyDelete