Saturday, October 8, 2011

好耐無食大閘蟹

今日放工不想回家,竟然畀我約到 a 一起吃大閘蟹!真係好興奮!其實我家人是鍾意吃肉蟹的,第一次吃大閘蟹是和第二個男友一起吃,當時已經廿幾歲……自此之後可能吃過,但已經無晒吃大閘蟹的印象,我人生吃過的大閘蟹一定不夠 10 隻。

a 話鴻星的大閘蟹抵食,300 幾蚊「兩皇一后」,出場序是「男、女、男」,逐隻逐隻上,每次吃到都是熱騰騰的,而一隻比一隻多膏,愈吃愈興奮!可能因為實在無晒吃大閘蟹的記憶,加上令人回味的花雕與薑茶,非常滿足的說。因為非常平和抵食(附近食肆相同價錢只可吃到一隻),服務非常之hea,食完第一隻之後等了成半個鐘(有多?)先上第二、三隻,如此一來,八點半入席,就到十一點幾先食晒成餐「蟹宴」。


講開大閘蟹又想起個 blog 的 hit rate(因為之前篇蛇宴 post 忽然成了熱門文章……)。原來呢個 blog 可以 view 到來訪者的 stat,發現今年 6 月本 blog hit rate 忽然狂升……原因不明。不過o個段時間o既o野似乎唔需要再記得(苦);另外就是本 blog 生客的走勢,原來最多 searcher 係為「韓寒」而來,除咗 google 同 yahoo,最多唔識我o既人o黎自 siuding.com ,可能佢 d fans 以為小丁的朋友和她有一樣的嗜好。我不是特登,但好少在自己個 blog 放自己的相,因為 d 相通常是自己影,而且近來我連 upload 相都懶,好似上圖隻蟹咁,索性上網搵然後偷番o黎貼…… 都 okay,如果我唔係好累,我都鍾意貼圖,因為工作經驗告訴我,無圖的文是不「吸睛」的,哈哈。

No comments:

Post a Comment