Saturday, October 15, 2011

我本人……

今日一路返工一路做 d data entry work 啦,我寫 interview 同做庶務都一定要開住 youtube 先做到(好變態!),而聽聽下聽到呢隻歌,好鬼正!



夜晚見到公關 L 又貼了呢隻歌!她 quote 了 「你真人,其實陌生得可以記不起」,呢句真係好正!!!!點算! 林夕雖然有時好負能量,但佢真係好鬼勁!點解咁架!

無時間寫 blog 喇,prepare to sleep 唔係聽日死梗...



btw d 小姐開咪後「廖雁寧展覽閉幕」o個篇文升咗上(我個 blog)最多瀏覽第二位……我想講我本人個 blog 同佢係無直接關係的,同埋我係唔鍾意影 nude 的,hahahaha 很用力的抽咗佢水

No comments:

Post a Comment