Friday, October 7, 2011

最強老闆 steve jobs


今日番工途中,打開手機 facebook 就見到 r.i.p. steve jobs 的訊息洗版,第一個反應是「真定假」再睇落去,版已洗,才相信這是事實。前天蘋果發佈會才喪鬧蘋果公司「迫害我」,今日卻得聞教主死訊,心情實在複雜。

好多人鍾意蘋果公司的產品,或者鍾意話畀人知自己鍾意蘋果產品,彷彿係一種身份認同,亦可以體現出對群組的歸屬感,做了蘋果 friend,就好型,好潮。今日在公司做文書工作時,見到臉書上,一大班唔知點解咁得閒去 ifc 蘋果店「弔唁」,相信這個高貴的商場,未有一刻如此墟撼過。

Steve Jobs 之所以係傳奇,我相信係因為佢面面俱到o既才能,佢除咗熟知科技,對設計美學有執著,亦有市場觸覺。環觀全世界 I.T. 、design、sales and marketing 專材都多於恆河沙數,但係同時掌握多方面才能o既人就少了。呢 D 情況在公司開會時最能感受到,各個部門都有自己立場,各有各講,結論就是老闆主觀感覺話事,最後邊個知道點做係對公司好呢?真係無人知。

我當然唔知道蘋果公司係點運作,或者有好 innovative o既員工,o係入面無機會發揮自己都未定。但從客觀事實來睇,Steve Jobs 是具備了一個好勁o既 boss  o既 quality,可惜佢中年早逝,人的力量再強大,其實都好渺小。

雖然我 dislike 蘋果,但對於一代偉人,心中都有 respect。

2 comments:

  1. 我們活在一個被媒體操控的世界。
    他真是偉人嗎?
    一部i phone 蘋果賺六成錢,富士康賺一成。
    我們同事間戲稱世界少一個剝削大王。
    真正令我佩服的是那個失智症姓高的。
    像steve的才智我相信世界比比皆是,只是他遇上一個好舞台。
    而他又及時地把握住吧了。

    ReplyDelete
  2. 我不可以同意你,因為我們可以選擇向他說「不」,哈!

    ReplyDelete