Wednesday, October 5, 2011

iPhone 5 你來不來,我條命都係苦

今日蘋果發佈咗 iPhone 4S,而吹咗風成年o既 iP5 係未有。雖然由年頭開始已聽到好多人話「等 iP5」,但結果等o既人等唔到。

等唔到 iP5 o既人,都唔慘得過我。雖然係咁,我依然日日要做公司 iP App 管理員,日日 iP 隨身,陰影揮之不去。當中 iP 的悲慘經歷包括買機o既原因、跌機o既經歷,同埋外圍壓力,感覺慘過俾人話黐線送入精神病院……有人問我:「點解你係要同人地唔同。」其實我性格唔係咁,我鍾意身處人群o既安心感覺。但係,連一粒 icon 的選擇權利都無,就好似去茶記,ABCDE 餐都無得你揀,剩係准食常餐,而你可以選擇o既只係裝住個餐隻碟係咩色,仲要另外加錢。

生活已經咁刻板,點解仲要挖個窿迫自己行入去?好多人,用 Mac 機、iPod、iPhone 係發自內心,欣賞蘋果o既設計同科技,簡單、易用、有型,that's fine,佢地鍾意蘋果係發自內心。而我出部 iPhone ,其一,只係想o係唔 support 2G o既世界都收到電話;其二,係想儘快了解 smartphone 是乜來,兩點都係因為份工。

如今每日,「為了份工你要出番部 iPhone」的陰影係揮之不去。雖然我老闆未叫過我咁做。

iP4 係我第一部 smartphone ,有咗佢我先識玩 what's app同其他 apps,識得 sync d contact 上 gmail,身處異地可以o係酒店 wifi 唔使悶親,同埋可以同其他人保持聯絡。但我已經經歷過,明白其他的手機比佢更適合我。

慘到裂。有日我忽然好感觸,同 n 講,如果要選出全香港頭 100 個因 iPhone 狂熱而身受其害o既人,筆者一定 on list。咁o既講法實在好偏激,我都知,無論好銀壞銀都有兩面,我可以用好銀o既心情,笑住出部 iPhone,一樣可以一笑而過。

但係 bygones are bygones ,只能回頭,不能從頭。

1 comment:

  1. 我公司都有人「因為份工而用 iPhone」,好彩我要用 iPhone 時,大把同事借畀我用,呵呵。

    如果 iPhone 加個 FM/DAB+ 接收功能,我必買。

    ReplyDelete