Thursday, October 13, 2011

Top sites in Hong Kong

頭先上咗 Alexa 睇香港網站排名,發現原來唔單止我自己個 blog 的「客源」出人意表,連公司個網站都係……怪到我自己都唔記得咗,哈哈!

http://www.alexa.com/topsites/countries/HK

(對於最多人 search o既 keyword,又係同 PU 有關,我真係好憎 PU(pick up)!之後一定要再講呢個 topic!!!!!!!!!!!


工作成日都洩氣,其實除咗返工,我各方面都非常努力架……要為自己找一個開心生活的理由!


(((((((((((((((((((((((((((((((((

今日在 tagged 打開了堆 loves,o個d loves 原來係o係我 profile 度儲落的,夾埋有十幾廿個,而 d loves 只可以 last 好短時間,expire 咗就會消失。我打開咗o個d loves,最新鮮都係五個月前,呢d 密封o既 loves ,一按打開,之後佢地就消失晒……我諗起人魚公主最後變咗 bubbles

一閃即逝真係勁浪漫!無咗就無咗,唯有o係度記低,或者有日會唔覺意睇番啦。

No comments:

Post a Comment