Sunday, December 2, 2007

兩太互片,你揀邊個?

(如果唔想睇咁大段文又想知我發咁大輪up風想講乜,請睇全文最後一句。)
聽日發生兩件事,一件事係兩鐵合拼,另一件事就係兩太互片。上次區議會選舉因為晏起身無去投票,今次應該會去喇,因為返左咁多日工,一定要出街行下平衡返個心理。投票,對今日既我黎講都算係公民義務,我覺得如果無乜特別事既話,都應該去表達一下自己意見。

我唔想講自己會投邊個,因為心情真係非常矛盾。我自己是做消閒雜誌記者,平時都有睇下報紙雜誌,前幾日睇左本東周刊,訪問葉太個女葉榮欣,佢係度不停咁話,細個阿媽點唔得閒理佢……我心諗,阿媽掛住返工,唔得閒理個女,唔代表阿媽份工做得好囉,咁樣囉人地個女出黎講又暗講葉太其實係無意思囉,又唔會宣傳倒d乜……打開個電腦上網,度度都傳載Audrey Yu個「告急電郵」,通街聽到叫人投票既聲音,無論有定無講出口,最後get到那句都係「告急」;跟住,今日少少得閒打開份蘋果日報,竟然見到黎志英話如果葉太選倒佢會考慮移民……嘩,點解咁都講得出?佢係報紙老闆黎喎?點解做報紙要偏激成咁?

我諗起我前幾個post講開自己買左本書「唔該.埋單」,本書係九七年寫的,過左十年,作者有個總結,係話九七年香港人以為凍結香港,將所有野保持不變,咁就以為會好……直至依家,d人仲諗住自己後八十年代當年幾咁風光,想返返以前個度。

其實,依家我地係咪都係一廂情願咁以為有d人可以帶我地返返以前個度,好似以前咁好……但其實,個社會已經唔同左,一蚊港紙已經換唔到一蚊人民幣,一個七十幾歲既前殖民地高官,你奢望佢可以帶返d咩畀我地呢?

依家邊個官行、邊個議員行出黎係令人心悅誠服既呢?係咪我個人太灰太無知太挑剔呢?真係唔知,我覺得依家個特首只係好過之前0個個,其實佢係咪真係幾好呢?我覺得唔係囉。呢幾年泛民聲勢咁弱,係咪真係因為個個都妥協左,所以全民靠左呢?唔係囉,係d人質素差左,都唔成氣候,又或者其他人同我一樣,搵餐飽飯仔食下已經好難,已經變晒政冷感……我係一個唔關心社會既人,但係今日係忽然有感而發。作為香港人,真係好六神無主,到左呢個地步,係咪一定要信「香港良心」係救世主?

1 comment: