Tuesday, December 4, 2007

大有收獲!

上星期日日OT,真係超灰!今日放工就同同事Yokki小姐一齊去食飯同shopping,盡興而歸!

首先係Yokki小姐帶我去「峰壽司」食野,說來慚愧,我都係第一次去峰壽司食野;食左火炙饅魚、花之戀、硯仔麵豉湯等等全部都好好食!最後食左一個吞拿魚刺身,d吞拿魚極之唔新鮮,如果今日心情唔靚絕對會叫佢換過碟,根本唔應該畀d咁唔新鮮的野人食(無論幾多錢),我覺得佢係destroy左我美妙的一餐。

之後同Yokki一齊係崇光同埋銅鑼灣地帶買野,佢買左兩件衫,但係我就無收獲,但係我已經決定入手以下單品:

.銀色閃石項鏈──無即刻買,但係諗下諗下都好想買!易襯,而且咩季節都岩戴,最重要係夠閃,岩我!

.2對過一百元的絲襪──好靚既絲襪!女人街好多幾十蚊一對的絲襪,都好trendy同colorful,但係就無呢d較貴絲襪咁舒服同精緻,出左糧,一定要買兩對畀自己!

.一個輕的真皮 / 仿皮手袋──我的袋太casual喇!唔岩返工!之前幾百蚊個卡片套都買得起,無理由唔捨得買個袋黎用囉,都唔合邏輯:P

衫就唔想買住,因為要整理返d冬天衫先知自己需要d咩衫,但係我唔會因為跟trend而改變自己既style啦,最緊要著得舒服、好睇同開心!:D

報告完畢~

1 comment:

  1. 我的五年之約...竟然只有一個人爽約...
    下次陪番你地食sushi同shopping-->還我優質生活!!

    ReplyDelete