Tuesday, December 25, 2007

Burger Restaurant 終於KO了!

我平時最喜歡玩小遊戲kill time,近2個星期愛上的是「Burger Restaurant」(漢堡專門店),玩了好長的時間,中間遇到瓶頸位,簡直想放棄,但昨天不知為甚麼「如有神助」終於KO了這個遊戲!今日花半日之力也不能重現奇蹟!

這是遊戲的Opening:


Click入Start to Play便進入這個畫面,有好多關啊!


這是遊戲開始第一關,只有牛扒茄汁包一款食物,之後會越加越多款,有飲品、薯條等等;場景有三款(越開越大間),而客人也有10款左右,每款不同性格,以下是我最討厭的3款人:

1. 賊──幫襯少少但走黎偷錢!一偷偷50蚊!平均幫襯一次都係30幾蚊咋!
2. 乞兒──會令到前面同後面既客覺得佢好臭,令其他人唔耐煩;如果佢「識趣」行開少少就會遮住後面個客,令我唔知後面的人想order甚麼,無晒預算!
3. 四眼電車男──order好多野又好無耐性既人,滿足度好快下跌然後走左去(滿足度越高畀錢越多)

頭兩種人我會怕左佢而快d賣野畀佢打發佢走;第三種人我自問服侍唔到佢,會等佢自己發癲走左去!(但佢阻住我做生意!!!)


這就是我KO整個遊戲的留念了!:D




遊戲網址:http://www.gamesgames.com/game67212.html

雖然我已成為世界第一,大家也以來挑戰我的!

1 comment: