Monday, December 3, 2007

有blog真好!

有Blog真好!每個人都有自己發聲的渠道、最重要係可以自說自話,可以delete人地d留言:p不過我都係比較鍾意諗到乜就講乜,呵呵!



今日係1202補選,偶然之下發現原來補選候選人入面有6人都有自己既blog!真係犀利!2000年未有blog時,我已經好似blog咁一日寫一篇野放上自己個網度,直至依家,寫blog已寫左幾年,依家連競選立法會議員都要開blog,互聯網的力量真的不可小覷!



今個星期返工真係幾辛苦,有兩日差不多10點先放工,另外有兩日差不多4點,做到命都無!好在我的媽咪對我很好!有圖為證:


有一日我晏起身,起身時已經食完午餐,這是媽咪整畀我的飯,除左火腿蛋之外其他都係「餸腳」,但係都好colorful wor,尤其係羅宋湯好有質素,左邊碟菜中間隻蕃茄簡直一絕!

同一日我又話畀媽咪知我著左羽絨同cum左棉胎都覺得好凍,個晚佢就入多左一張棉胎畀我,點知原來好重架,第二日佢同爸爸就「斥資」千多元買左張好輕好軟的羽絨披畀我!呵呵呵呵!

不過,唔知係咪因為做過多食,今日去做gym,未開始做發現自己竟然輕左2磅,心情矛盾……結果我食完晚餐又食多左兩個包,夜晚又約左Eli食糖水……唔知係咪會番漲呢?

No comments:

Post a Comment