Sunday, December 16, 2007

日常粗口笑話分享

尋晚做到am4點先放工,今日晏畫6點返工,嘩,勁灰,周街d人行完街返屋企食晚飯,d年輕人開始出街蒲,頂!我要返工!架港鐵仲要塞滿晒d好開心既人,我就著到村姑咁(無心機無氣力打扮返工)……好在返左兩粒幾鐘工就放工lu,跟住同同事yokki行街買返d靚衫唔使做村姑,仲要去揼骨按腳先順返條氣。

哈哈,好無聊呻完一輪,同大家分享兩個粗口小故事:

故事一:行街時發生
時:今日晚上
地:銅鑼灣sogo後面襪舖
人:物舖老嫩兩女(似是母女)

女:你睇,呢條褲先7啊!
母:……(好似撞聾聽不懂)
女:呢條褲先7!呢條褲先7!(因母聽不到所以不停重複)
母:……
女:呢條先7!頭先你賣那條係9啊!

這時我才明白,阿媽當左條「9分褲」係「7分褲」,收少左錢,所以畀個女鬧!哈哈!

**********************************************

故事二:返工時發生
時:尋日下晝
地:公司office
人:我,同事J

我:我對你唔住,我唔記得左你個批!
J:(面容扭曲)吓?????你講乜話?
我:……我唔記得左幫你換個肉桂蘋果批……

原來佢聽唔到個P音,哈哈!搞到我跪左係度笑左好耐啊!

買左好多衫,聽日著靚d去飲先得!

No comments:

Post a Comment