Sunday, October 5, 2008

估下邊個?

今日約左個好耐冇見o既friend食飯,佢黎開我屋企附近,諗住叫佢一齊去試下吉之島d新日式餐廳,約佢o係吉之島等,點知佢快過我去到,我suggest佢去三樓睇往玩具先……我就到時打電話畀佢,佢話睇緊濱崎步(i.e.華戈爾!)行到過去,見倒佢條友仔企o係黛安芬個counter睇緊人地個廣告making of video,聲稱研究拍攝技巧,仲o係度自言自語!!!

激死人!一行到埋去就見到舖頭入面個阿姐望過黎,人地d 3、4十歲阿姐見慣大場面都畀佢嚇親!-_- 我真係心裡非常欽敬自己咁厚面皮先可以同佢做friend,但幾厚都唔夠佢厚gala……真係癲架!

今日呢單野實在不吐不快,相信識佢o既人一睇就g我講緊邊個,唔識o既一睇就g自己根本無識埋d咁o既人啦!

2 comments: