Friday, October 10, 2008

貪心乞兒婆!不吐不快

雖然呢件事我已經講左畀幾個friend知,但係都不得不在這裡寫一下,抒發己見同警惕大家。

尋日我同某潮人雜誌美容記者去完karen mok香水發布會之後,沿路行返公司,道別之後就即刻畀個阿婆捉住,我見佢捉佢我又唔出聲,於是啤住佢同埋哄埋去聽佢講乜:

婆:小 姐 唔 使 驚 (慢而細聲) 阿 婆 想 問 你 囉 一 百 蚊 睇 醫 生 ~
佢係咁勁大力捉住我隻手,唔知點算之下,唯有大叫

貞:放手!你再唔放手我報警架!
跟住佢即刻甩手

婆:報咩警呀(回復正常速度 + keep住細聲)

成功甩手之後都有d驚驚地。記起前排同某粵曲雜誌設計師d小姐係附近時,有個阿婆問佢囉廿蚊買飯食,佢畀左之後,我地食完飯又見條阿毛係度問人囉錢,d小姐竟然見義勇為咁行埋去同個想畀錢阿婆既人講:「我已經畀左錢佢喇!」真係大快人心(o個時落緊雨,d小姐仲岩岩發現自己有左,咁搞法真係嚇親我……)

之後同同事講番,好多女同事都遇過呢個阿婆,據聞佢最鐘意向單拖年輕男女埋手。本人覺得大家如果錢多想畀d錢佢使,我覺得無可厚非,但係佢一開口問我囉一百蚊,實在太貪心!須知我都經歷過貧窮,我覺得搵一百蚊係唔容易,唔可以畀你捉住up一句野就畀你囉左我一百蚊去!(我覺得佢講野咁慢如果我夜晚見到佢可能會驚自己撞邪,可能會畀錢佢!)

呢個阿婆擺明係用講野慢beat黎嚇人!!!阿婆,乜正苦冇畀生果金你咩?你老公去左邊呢?你d仔女無養你咩?你做乜越黎越貪心,以前問人囉廿蚊,依家問我囉一百(係咪見我擰住d紙袋以為我唔使做係街度shopping?!),你好似真係有病喎,使吾使我call警察捉你去青山驗一驗佢?你唔好以為係咁瘦個樣就似無飯食+有病呀,你咁厄我地d同情心,食左都唔吸收啦你,收皮啦乞兒婆!

伸延閱讀,被騙的刁民:修頓球場旁問人要錢的阿婆@刁民公園
http://chuan_hk.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1233500

畀阿婆睇中達4次之多,仲要畀阿婆「搣」o既sally小姐:修頓附近的阿嬸@風言瘋語
http://sallyhck.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1195458

keywords:修頓乞兒婆, 貪心, 嚇鬼, 慢beat

6 comments:

  1. 你話丫你話丫,香港地幾多人有問題~~

    ReplyDelete
  2. 最有問題咪覺得自己冇問題囉!真係嚇死人!

    ReplyDelete
  3. 我有被佢捉過!佢守住櫃員機,說好肚餓無錢食飯,想要$100。我㩒錢後給她$20,叫她走,但她又纏住其他人,我馬上報警,她立即消失。佢扮傻架!

    ReplyDelete
  4. 好貪心呀!我食一餐都唔使一百!

    ReplyDelete
  5. 我都有試過, 係鵝頸橋底, 但我冇俾錢, 行行下佢係背後拉住我手臂, 然後問我攞錢, 好驚, 然後冇理佢閃走左!

    ReplyDelete
  6. 使吾使去到鵝頸橋咁遠搵食呀?其實我又無覺得佢short,我剩係覺得佢恃老賣老、恃瘦賣瘦,以為人地老奉要同情佢囉!

    ReplyDelete