Tuesday, October 21, 2008

告別夏天

為了出席一個午餐會,尋日抖出了衣櫃裡所有衣物才找到一件紫色衫,配合大會主題:

某行家話我做乜著到咁閃……其實有人仲暗浮(註:在暗地裡浮誇),連bra帶都係紫色!!!不過大家下場都係一樣,明明agency打過幾次電話黎reserve,點知都係不得其門而入!睇番press release,個分唇仲要有城中名媛 + 冰雕亮燈儀式(汗 x 1000)!依家都去到十月尾,呢單野要勇奪全年最O嘴分唇,應該都唔難。而我呢一番「悉心打扮」好可能係我最後o既夏天look -.-


呢排無乜shopping運,但都有購買運。前日明明約左yokki踩單車,竟然走左入間舖頭度買左個銀包,銀包是絨裡的,買了之後都驚嘆自己點解可以買一個咁花呢碌的銀包……不過d錢洗左去就算:p 估不到我的銀包竟然率先換季呢。

5 comments:

  1. 你呢個 look 都真係有點浮誇 XD

    ReplyDelete
  2. 如果你將我同認識你當年黎比較,的確係有分別既。

    ReplyDelete
  3. 冰雕亮燈!!!咩分唇黎架??

    ReplyDelete
  4. 妳個紫色胸圍BRA BRA真係好香艷

    ReplyDelete