Wednesday, October 22, 2008

辦公室零食物語

做呢份工同之前唔同係食多o左零食(之前係食好多餐正餐-.-),除o左自己入手o既零食之外,偶然都有d意外收獲:

多謝lunch leg「投桃報李」送我o既零食 :p 左邊係我揀,呢隻都幾q,但個味唔太西柚;另外兩隻係lunch leg o既推介黑加侖子橡皮糖同埋meiji黑朱古力,meiji既「black」當然係勁好食,但係黑朱古力係咪應該叫「dark」而唔係「black」?!


呢個係nice小姐送畀我o既椰絲奶油包……佢畀我時用個麵飽袋裝住,再用透明膠袋包住,我就囉起手一野咬落去,點知係假的!-.- 於是我e家將佢同d零食擺埋一齊啦!

今日點歌:

2 comments:

  1. 唉呀, 咁多零食為你加油, 你一定可以「逆市」!
    我戒左食零食了,好懷念啊 ^_^
    不過我食太多零食臉度會出粒粒, 所以無食之後粒粒無晒. yeah ^_^

    ReplyDelete
  2. 我有睇你正餐d相,你o個d甜甜圈、咩咩瓜、公仔麵,根本都係零食黎o既! :p

    ReplyDelete