Saturday, October 11, 2008

weekend又黎old school一下

唔知點解,呢排一到weekend就諗起d old school野,可能全球化o既影響之下,好多具有地方特式o既o野都隨之而消失,令人有d感慨。就係睇左松山個吹水blog度問起有無人記得太古城入面o既出奇老鼠……


睇番個ad,原來當年香港仔都有出奇老鼠架,e家先g。

其實我唔係好記得出奇老鼠o係邊個位。我剩係記得呢d:
.e家UA以前係嘉年、嘉華戲院,中間應該有10+年o個個位係無戲院o既,e家又開番;
.e家tom lee琴行o個度以前係保齡球場;
.e家uniqlo、b+ab o個度以前係roller場
.一期同二期中間個位以前係溜冰場,有一年(應該係80年代後期)發生炸彈爆炸。我記得年份係因為當年我阿婆下晝會帶細佬去o個度睇人溜冰,o個日真係唔知點解無去(前排我講番出黎細佬竟然話點解當年唔死x左去……-_-低能)


呢個ad都睇到好多神奇野,除左個溜冰場,仲有個望到弧島o既海景同埋一個好後生、掛住講電話o既實q。再比照番e家d浮誇樓盤廣告,已經非常之寫實喇。

咁樣睇o黎當年太古城社區都幾年輕活力,如果當年係十幾廿歲o既人應該幾開心,e家好多商場o既設施都係為賺錢而起o既,年輕人除左唱k落d都無地方去。唔好話e家d人質素差左,其實係社會環境令到d人(包括我)發展成咁。

前排carmen講開佢細個o係銅鑼灣成日去碧麗宮附近飲茶,雖然佢拆左都係15年左右,但我自己就毫無印象,因為小朋友好少自己去銅鑼灣架嘛。

碧麗宮戲院
碧麗宮戲院由碧麗宮夜總會改裝而成,於1979年11月14日開業,由邵氏公司經營,設有1060個座位。主要放映外語電影,其座椅較一般電影院闊大,而票價則較香港其他電影院為高。首部放映的電影是《異形》。

1981年,由已故美國演員基斯杜化·李夫演出的電影《時光倒流七十年》(Somewhere in Time) ,在碧麗宮戲院上映長達223日,創下當時香港電影院映期最長紀錄,從1981年9月12日至1982年4月22日,票房則有938萬港元,亦為當年外語片最高紀錄。[1]

《美國舞男》、《發條橙》這些都是當年在碧麗宮戲院獨家放映的名片。那時候,一般超等票價是十元整,而碧麗宮最低堂座票價是十二元。碧麗宮吸引之處是一個超級豪華大堂和一班中高產階級的客人令來看電影的觀眾初享受到豪華高級戲院在香港的誕生。


(以上資料來自wikipedia)
好多野諗,又諗起中秋節時番睇《時光倒流七十年》,唔知邊個話套戲其實講撞邪,睇落更覺得套戲勁詭異……一d浪漫感覺都冇晒。

又o係u tube度search倒呢條片。除左睇番當年碧麗宮(e家o既世貿)係咩樣之外,又見到活生生o既霑叔,同埋94年班中產人o既裝束(d女電髮而不染髮、d仔就攝褲,男女都戴眼鏡),又係令人感慨:


成千幾個座位o既戲院,e家好似無晒(新光仲有無戲上o既呢?!)

仲有一個比較離題o既o野,就係當年有個外國明星係拍左套叫人唔好食煙o既短片,話當你睇到呢個廣告,我己經死左之類……但係u tube度搵唔倒,反而搵到呢段:

http://hk.youtube.com/watch?v=G4Yiz0p1s7U

開頭見到d西人鬼咁有型,無啦啦彈d元寶蠟燭香出黎,真係勁搞野!

今日o既 old school時間講住咁多先,hahaha!

2 comments:

  1. 哈,其實細路時冇乜機會行商場,多數去人屋企坐,我都係中四之後先約同學行街打機食飯咋。

    ReplyDelete
  2. 我細個我屋企人成日帶我去太古城中心架,o個時都吾係住太古城o既

    ReplyDelete