Monday, October 6, 2008

大失望!

新眼鏡畀我o既視力及不上原本的眼鏡,今日再返去polyvision跟進,結果令人失望!

今日去到,佢地派左個「烚熟」o既專員o黎服待我,冇其他形容詞可以更準繩咁形容呢個人喇。首先佢地研究我副眼鏡,確認度數係照住原本o個副配o既(配左2次都唔o岩,結果超頹地照住原本o個副配,已經係一件極荒謬的事!)

跟住個「烚熟」同我講,我原本個眼鏡戴得太耐,鏡架戴到平左,將新那個整番似舊那個咁平(咁我都係眼鏡戴到舊先諗住換新啫!?)又話可能鏡片同對眼距離太遠,所以度數深o左,睇唔慣,仲話距離每遠1mm就會深75度,咁點解之前無人同我講呢?再加上,係我嫌之前副眼鏡太近眼睫毛先配副遠d架喎,又係視光師話有鼻托會舒服d喎,點解企圖整番好似之前一樣呢?

總之佢拗到個眼鏡更加貼隻眼,令到度數不會太深……咁我配副新o既黎做乜呢?

最嬲係整左一大輪,戴住副眼鏡都係睇野好唔清楚……佢只係派個「烚熟」出黎企圖用最少o既 cost settle呢件事……但係件事根本解決唔倒,而我用左比平時多出幾乎一倍既錢黎配呢副眼鏡,結果係畀我原本戴緊o既眼鏡o既視力還要差!

本來,我係嬲視光師經驗不足,所以judgement唔o岩,仲要反兇我,但係我今日覺得成間公司的架構都有問題!

好失望!唔好因為polyvision係poly o既附屬公司而相信佢! -_-!

No comments:

Post a Comment