Monday, October 6, 2008

有朋自遠方來,非姦即盜

杰呢句金句真係好好用!今日下晝勁邪,有個舊同學無啦啦打黎。當年我係讀文學院,成個faculty五百幾人,幾乎個個都係過客,d同學90%都畀我遺忘左,佢幾年無搵我,一打黎就問左呢d野:

屋企電話(chi sin ga!冇畀!)
做緊乜(講左佢都唔知係乜……我話網站黎架-_-)
邊頭番工(灣仔囉)
份工邊度搵(講左,唔算係秘密黎o既…識我都知)
邊度可以搵倒工(jobsdb囉)
e-mail(畀左佢,雖然完全唔係秘密,但係e家有d後悔)
同學L及同學V的近況(輕輕講左,無傷大雅掛……)

跟住岩岩msn左同學L,佢話2年前(!)都接到呢位同學電話,問d野幾乎exactly一樣!同學L話,佢有master ga wor(其實都唔係咩奇事,好多人都有,係我冇啫…),我好賤咁話:佢係咪讀書讀到short左……both of us really scare of her ar!我覺得自己好似畀人厄左咁,好蝕呀!

我連你讀咩系我都唔記得左,我諗我地唔算係朋友囉,希望你唔好再搵我啦!

No comments:

Post a Comment