Sunday, October 26, 2008

我病了!

前兩日囉左張bupa卡之後,星期四就即病,真係邪爆!我係星期四開始蘊釀,星期五全面病發o既,成日係咁流鼻水同打乞嚏,當日4點終於頂唔順走左落街睇醫生。而同事f就話我g同事a強烈推介ok隔離個曾志明e生非常之ok。

醫生:你咩病呢?
:流鼻水同打乞嚏。
醫生:你幾時開始病呢?
:我尋日飲左杯香檳,唔知係咪d酒氣未散就走左去做facial,冷親。同埋我當時發現美容院入面有個人病得好緊要,唔知係咪因為咁,我個facial未做住個鼻已經塞左。
醫生:都有咁既可能既。因為飲完酒抵抗力會弱d,咁d病菌好容易乘虛而入。

(跟住e生同我照下個鼻,check下我呼吸有無問題咁)

:咁我聽日約左朋友燒野食,係咪唔應該去呢?
醫生:係啊,因為刺激o既食物、辣野、飲酒(又提!),都會令個人抵抗力差d。

此時我已經發現戴左口罩o既醫生對眼係變成左腰果眼,我懷疑係我問d問題太低能,又或者呢位e生不嬲都好親切,以禮待客……我寧願係後者。

於是就咁病左兩日,食完d藥基本上好返,但係d止鼻水同抗敏藥令我進入左「24小時彌留狀態」(清醒同唔清醒之間),連書都睇唔入腦,希望今日開始唔使食佢地啦!

又到點歌時間,今日點o既歌係少爺占o既《我病了》,非常應境。唔記得買《四點水》定係《落雨路》時夾住隻cd,入面就有呢隻歌,好好聽!我平時係唔聽少爺占節目o既,但係都幾鍾意佢d書~ 其中一個原因係佢d校園故事,故仔入面d人放學會o係學校附近行街食野,而少爺占o既學校同我屋企係非常之近,好有親切感!

4 comments: