Tuesday, November 18, 2008

Polyvision給消委會的回覆

前日收到一封信,係Polyvision畀消委會的回覆,由消委會複本一份畀我。我去退款那日佢不厭其煩咁問我有咩不滿,表現得十分體諒我o既想法,就係為左寫呢封信。

我再重申我戴o左廿幾年眼鏡都未試過配o左副眼鏡番o黎睇野唔清楚(佢total換左2次,都睇唔清),廿幾年黎一次都未試過要求換鏡片。佢係封信度話換鏡片只肯換一隻係因為「一隻眼睇近,另一隻保留睇遠既視力」(o個隻眼其實係弱視,唔知點保留遠的視力呢……),同埋最後話我「適應唔到副眼鏡」,令我覺得更嬲。



其實我仲未配番副新眼鏡,依家有80%時間都係戴住舊眼鏡或瞓覺,20%時間戴con。真係諗唔到想配副眼鏡都咁難-.-。

2 comments:

  1. 你什麼時間方便D啊,可以約你去配鏡。
    最好是平日去,因為星期日好似唔開,星期六又會好多人。
    我上次去驗眼加上自己試下不同的眼鏡,都要半個鐘。

    ReplyDelete
  2. 我e家係OL,閒日係唔得閒架 -.-

    ReplyDelete