Tuesday, November 11, 2008

洗錢最多的一環

我相信好多女仔都非常捨得洗錢買化妝品同買衫,但我自己就唔算。買衫方面我覺得自己都算買得多,但近年通常買d subtle既衫襯好多accesssories(耳環、頸鏈、手鐲、皮帶,etc),d野通常都冇牌子。化妝更加唔使講,因為工作關係,加上乜都夠膽試(上星期試左樣野,唔係化妝護膚品,遲d講番),基本上都好少買。

我計過自己生平買過最貴既實物,可能係nikon d 70(!)除此之外可能係samsung lcd mon,或者係幾年前砌左部pc(幾千only)……尋晚好夜上網,某人又引誘我買netbook,價錢同買部手機差不多,甚是吸引。但係,我呢排要買手機(同埋眼鏡……)夾埋都起碼一皮,真係囉左我份糧去!-.-

矛盾中,搵得黎洗得去,應該開心至係~

No comments:

Post a Comment