Wednesday, November 26, 2008

好久不見的人們

星期日去了舊同事Anna的婚宴,她算是我第一份full time job的第一個同事,所以是一件很有意思的事。婚宴結束後我們一幫人去了附近的ktv。多年沒見,大家多年的經歷不同、鍾意唱的歌不同,但仍然記得的是當年在「地獄」生活的日子。

現在回頭一看,「地獄」還算不算「地獄」呢?真的很難說。看看自己blogspot的links→,除了雜誌a的前同事外,大部份都是「地獄」裡的子民 :p

工作辛苦,可以讓我們事隔經年仍然記憶猶新,或者在百病纏身時怨恨連連。我想唯一的得著就是多了一班共渡「患難」的朋友~

2 comments:

  1. 要留意o既係, 前景o個兩支 Diamond Black, 乜仲有人會飲o既咩? 有,咪我o地囉,以為婚宴時飲o左好多紅酒, 溝佢唔會咁傷, 點知第二朝一樣好辛苦, 領晒o野.

    ReplyDelete
  2. e……我又唔係好辛苦,唔左飲左好多,不過第日係勁累……唱k都唔係好岩我,都係健康d既活動好。d歌都唔係好識唱,要經過一番練習先得~

    ReplyDelete