Sunday, November 23, 2008

試機相~

paul哥提起我先醒起自己應該試一試部機,試開先發現原來佢跟機「送」畀我的咭過不到相 -.-,好在我自己死剩一張咭,可以試下部機的質素。客觀黎講都係一分錢一分貨,但呢部機的價錢同外型都為佢贏返不少分數,整體我都覺得okay o既~

以下相片係manual mode + vivid color + 白平衡set做鎂光燈 + 花花近攝 + iso自動摸式拍攝(我一貫o既拍攝手法)~

執相前~ 少少藍藍地的感覺


執相後~ 幾好,之前那部影出黎的相成日覺得tune鮮色之後張相黃左,呢部整理後感覺不會太「黃」。


執相前~ 好似成張有d淡色。


執相後~ 都幾靚,d色好似假得黎幾有日本feel。


執相前~ 經常出現的情況,部機個影令到影出黎一片黑影。


執相後~ tune番光,都ok,可能部機輕所以較常出現「手震」,但咁暗都出到色我覺得都幾滿意。


執相前~ 始終都係夜晚,又係唔知想點的一張相……


執相後~ tune左色之後醒目左,但都係克服不到手震問題,要避重就輕同埋多d練習~

佢送畀我的sd 咭(加錢轉左4mb)過不到相……好事多磨,激死人喇 >_<)

5 comments:

  1. 換一個支援 SDHC 的讀卡器吧,數十元一個,又或者直接插機過相。

    ReplyDelete
  2. 原來不是咭壞了,呵呵!Thanks for your msg~

    ReplyDelete
  3. http://www.nikon.com.hk/announcementarticle.php?announcementid=120-f99510ec7f

    藝康 COOLPIX S210 功能特點
    電子減震功能(VR)
    電子減震功能(VR)可以補償由相機震動造成的影響,實現更清晰的拍攝效果。尤其是在弱光條件下,讓您隨意地拍攝特殊瞬間,無需擔憂輕微地手震。

    你找找這個功能試下用左會唔會好D

    ReplyDelete
  4. http://www.steves-digicams.com/2008_reviews/nikon_s210_pg3.html

    Electronic VR 在 Movie mode options裡面
    影相有沒有用就要你試下啦

    ReplyDelete
  5. >>保健
    我set左減震喇,部機我試左幾日,都ok,基本功能同埋快,wb 幾準,但鏡頭銳利度、廣角程度、近攝等都不及之前部機,最驚係佢save一張相好長時間(第一張要成五秒)!有辣有唔辣啦,囉黎玩都算夠用既~

    ReplyDelete