Saturday, November 29, 2008

唔怕生壞命

近幾日因為工作需要,對於星相命理的東東多了研究。今日咁岩ko左大部份o既xmas野,就開始睇下d網站。呢d野係香港唔算流行,反而台灣日本就好hit,乜都有。不過呢d野sell product為主,因為始終要custom made,但係都有例外,例如呢個姓名學網,幾個friend睇左都覺得幾中,有興趣o既不妨睇下:

以陽宅四格來免費、論斷姓名學

佢最好就係懂得避重就輕,會從姓格上分析,又不會踩你個名太多。之前入左一個網站,佢將我個名計到好多筆劃數都係凶數(……),中要show晒出黎,仲要我覺得唔公道係,佢將我個姓計少左一畫(因為寫法不同,打字打出黎係「衛」15劃,我平時好少咁寫「衞」16劃),計出黎全都凶凶中凶下下中下咁,唔衰都畀佢講衰!!!

我覺得平時生活健康平安開心就好喇,要搵術數呢家野黎睇,無非都係想尋求一d啟示,或者由壞轉好,係咁抖人地d衰野出黎,就唔係幾討好囉。

3 comments:

  1. 試過,其實係唔準既,哈哈!

    ReplyDelete
  2. 講得我都幾準wor
    不過一般來說講個人性格都okay 準確的!

    ReplyDelete
  3. 我覺得兩睇啦,如果覺得準o既可以appreciate或者警愓下自己,唔準或者講d衰野我通常都唔理 ~

    ReplyDelete